Kappers delen: de 5 meest irritante gewoontes van klanten

3. Onbeleefd zijn

Heb je een slechte dag of heb je ruzie gehad, probeer toch beleefd te blijven. Korte antwoorden en botte opmerkingen zijn niet gewenst. Dat is simpelweg een kwestie van beleefdheid.

4. Zonder voorbereiding komen

Hoewel de kapper je kan adviseren over welke stijl bij je past, is het de bedoeling dat je vooraf nadenkt over wat je wilt. Denk voor jouw afspraak al na over het kapsel en de kleur die jij prefereert. Dit maakt het voor de kapper makkelijker om te begrijpen wat jij wenst.

5. Niet-realistische verwachtingen hebben

Realistische verwachtingen zijn belangrijk. Wanneer je bijvoorbeeld binnenkomt met kort zwart haar, is het niet realistisch om met lang blond haar te vertrekken. Sommige mensen hebben soms onmogelijke ideeën over wat er kan, en dat kan voor de kapper frustrerend zijn. Begrijp dat kappers getalenteerd zijn, maar geen magiërs. Wat vind jij storend aan de kapper? Laat je mening achter in een reactie op Facebook en vergeet niet om het artikel te delen!